sobota, 29 września 2012

Prada Menswear Fall 2012

Kampania reklamowa z udziałem Gary Oldmana, Jamie Bella, Garrett Hedlunda I Willema Dafoe, w obiektywie Davida Simsa. Poziom absurdu i ukłon w stronę imperializmu, podziału na klasy, władzy i elitarności krawiectwa mnie uwodzi od pierwszego wejrzenia. Teatralne, kostiumowe, oderwane od współczesności nieodmiennie kojarzy mi się z tęsknotą za tłustymi czasami, kiedy wielki kryzys lat 30 był nie do przewidzenia, a Anna Karenina jeszcze nie popełniła samobójstwa.

4 komentarze:

  1. gratki i jeszcze raz gratki za publikacje
    superek smaczek...

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł,ale stroje wydają mi się nazbyt przerysowane, chyba jednak wo,ę coś w tym stylu: http://www.lassar.pl/gentleman/klasyczne dzsiejsza klasyka wciąż mnie uwodzi.

    OdpowiedzUsuń