niedziela, 6 stycznia 2013

Zimowa elegancja

11 komentarzy:

  1. chciałbym być zdolny do takiej elegancji

    OdpowiedzUsuń
  2. w czym problem ? brać przykład i działać

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Świetny przykład dla Panów! Ja od lat namawiam mojego mężczyznę do zmiany stylu, ale przede wszystkim do dbania o swój wizerunek. Zbywa mnie tekstem "bo koledzy będą się śmiać". Ale to, że dla mnie jest to śmieszne nie przeszkadza mu... Ale teraz na przykład dam mu ten blog! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę takiego mężczyznę :)
    Zapraszam http://meinlebenistvollsonne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko, aż zacząłem myśleć nad odświeżeniem własnej szafy ;)

    ----------------------------
    Polecam: Frezarka

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam blog przypadkiem, przy okazji pisania pracy ze stylizacji ślubnej pary młodej i muszę powiedzieć, iż mimo jest on zarezerwowany dla męskiego grona to jednak czytanie Pana postów bardzo mnie wciągnęło :) Świetna robota !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką elegancję to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy mężczyzna mógłby tak wyglądać,jeśli by się troszkę postarał i niekiedy posłuchał swojej kobiety:)

    OdpowiedzUsuń